سبد خرید 0

برنامه تردمیل برای لاغری شکم و پا

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 30 آذر 1401 در ساعت 7 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

اگر هدف شما لاغری و چربی‌سوزی است، مطمئن باشید که با استفاده از برنامه لاغری با تردمیل به هدف‌تان خواهید رسید؛ ولی نمی‌توانید تعیین کنید که کدام قسمت از بدن چربی‌سوزی و کاهش سایز داشته باشد.

اما در کل به طور طبیعی هر جای بدن که بیشترین چربی را داشته باشد، همان ناحیه نیز بیشترین چربی‌سوزی و کاهش سایز را خواهد داشت. با انجام برنامه تمرینی می‌توانید در ۴۰ روز ۳ تا ۵ کیلو کاهش وزن و سایز داشته باشید. 

آیا تردمیل پاها را لاغر می‌کند؟

برنامه تمرینی تردمیل بنزفیت ابتدا استفاده اصولی از این دستگاه را آموزش می‌دهد. سپس باتوجه به هدفی که شما دارید مثل لاغری و کاهش وزن، فرم‌دهی ران‌ها و باسن، و تقویت عضلات پایین‌تنه، تکنیک‌های مختلف و برنامه‌های گوناگون برای‌تان طراحی می‌شود.

شما می‌توانید با انجام تمرینات استقامتی روی عضلات، همراه با برنامه لاغری با تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی به کاهش سایز خوبی در ناحیه ران و ساق پاهای‌تان برسید. 

 
کاهش وزن با تردمیل
 

تنظیم شیب تردمیل برای لاغری و فرم گرفتن پاها

برای فرم‌گرفتن و برجسته‌شدن باسن باید تردمیل را تنظیم کنید و روی شیب راه بروید. دویدن به تنهایی کمکی در این موضوع نمی‌کند. شما با انجام منظم و درست برنامه تمرینی تردمیل می‌توانید بین ۴ تا ۶ هفته (در صورت دلخواه) هم باسن‌ خود را فرم دهید و هم ران و پاهای‌تان را لاغر کنید.

با تنظیم شیب دستگاه، تمرین شما شدتی‌تر و چالشی‌تر می‌شود، به همین خاطر علاوه‌بر چربی‌سوزی و لاغری با تردمیل عضله‌سازی و فرم‌دهیِ بیشتری را هم در قسمت پایین‌تنه تجربه می‌کنید. بنابراین اگر اضافه وزن شما زیاد است و دویدن برای‌تان سخت هست، تنظیم شیب می‌تواند چالش خوبی برای لاغری سریع‌ترتان با تردمیل باشد. 

بهترین درجه تردمیل برای چربی سوزی کدام است؟

اگر شیب دستگاه را روی ۳٫۵ و سرعت ۴٫۵ تنظیم کنید، ۱۲۵ کیلو کالری و اگر شیب صفر و سرعت را روی ۴ و نیم تنظیم کنید، ۹۳ کیلو کالری می‌سوزانید.

اگر مبتدی هستید بهتر است که شیب دستگاه را به جای صفر درصد روی ۱ درصد تنظیم کنید تا وضعیت و شرایط فضای بیرون از خانه برای‌تان شبیه‌سازی شود. البته در برنامه تمرینی تردمیل میزان شیب با توجه به هدف شما (لاغری و چربی‌سوزی بیشتر، تناسب اندام و…) مشخص می‌شود.

نکته: یادتان باشد که اگر زانو درد دارید اصلا روی شیب تمرین نکنید.

 منبع : فیتامین

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()