سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس رنگ

تردمیل باشگاهی

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

تردمیل باشگاهی - قیمت تردمیل باشگاهی - خرید و فروش تردمیل باشگاهی

تردمیل باشگاهی همان تردمیل های پر قدرتی می باشند که به تردمیل های حرفه ای و تردمیل هایی با تحمل وزن بالا معروف می باشند.

تردمیل ها انواع مختلفی دارند و به تردمیل های خانگی و تردمیل های باشگاهی تقسیم می شوند.

فروشگاه لوازم باشگاهی بنز فیت یکی از معتبرترین فروشگاه های عرضه بهترین تردمیل های باشگاهی در تهران می باشد که می توانید بهترین و حرفه ای ترین تردمیل های باشگاهی را در این فروشگاه مجهز لوازم ورزشی و باشگاهی بیابید.

قابل ذکر است اگر تصمیم به خرید تردمیل باشگاهی دارید باید مواردی را هنگام خرید در نظر بگیرید که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

بهترین تردمیل باشگاهی

تردمیل های باشگاهی انواع مختلفی دارند که بهترین تردمیل های باشگاهی از قدرت موتور بالا، تنظیم شیب زیاد، تحمل وزن بالا و ... برخورداند که هنگام خرید می توانید با مشاوره و راهنمایی کارشناسان فروش بنز فیت بهترین تصمیم برای خرید را بگیرید.

خرید تردمیل های باشگاهی|فروش تردمیل باشگاهی

  1. تحمل وزن تردمیل باشگاهی:به منظور مصارف باشگاهی باید تردمیلی را انتخاب نمایید که تحمل وزن بالایی را داشته باشند و خوشبختانه تردمیل های متعددی در بنز فیت موجود هستند که تا 200 کیلوگرم تحمل وزن دارند.
  2. سرعت تردمیل های باشگاهی: سرعت تردمیل برای تردمیل هایی که در باشگاه ها استفاده می شوند بسیار مهم است، چرا که توسط ورزشکاران حرفه ای استفاده شده و می بایست حداقل سرعت آن ها 15 کیلومتر بر ساعت باشد.
  3. موتور تردمیل باشگاهی: موتور تردمیل های باشگاهی AC می باشد می باشد و قدرت بیشتری نسبت به سایر موتور تردمیل ها دارد. قدرت موتور در تردمیل ها از 1 تا 7 اسب بخار می باشد که هرچه این عدد بالاتر رود قدرت تردمیل بالاتر بوده و در قیمت تردمیل نیز تاثیر گذاشته و گرانتر می شود.
  4. طول تسمه تردمیل باشگاهی: تسمه های تردمیل معمولا طولی با اندازه 100 سانت تا 150 سانتی متر را دارند و عرض آن ها از 40 تا 50 می باشد که بهتر است برای تردمیل های باشگاهی به این دلیل که افراد با وزن و قد متفاوت استفاده می کنند می بایست عرض و طول بیشتری داشته باشد.
  5. شیب تردمیل باشگاهی: تردمیل های باشگاهی می بایست شیب برقی باشند و تنظیم شیب آن ها بین 15 تا 25 می باشد.
  6. ایمنی، دستگیره و ... هم مهم می باشد که می توانید توسط کارشناسان فروش بنز فیت مشاوره شده و اقدام به خرید بهترین تردمیل باشگاهی نمایید.

 قیمت تردمیل های باشگاهی

تردمیل های باشگاهی موجود در فروشگاه لوازم و باشگاهی بنز فیت با توجه به برند، امکانات، شیب، موتور تردمیل و ... متفاوت می باشد که می توانید ارزانترین تردمیل های باشگاهی را با بهترین برند و کیفیت در فروشگاه بنز فیت بیابید.

تردمیل باشگاهی ارزان در بنز فیت

تردمیل های موجود در این فروشگاه با ارزانترین قیمت بازار به فروش می رسند و می توانید انواع تردمیل های موجود در این دسته را مقایسه و بهترین را انتخاب نمایید.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()