سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

تردمیل بدون موتور-مکانیکی

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

تردمیل بدون موتور - تردمیل مکانیکی - قیمت لوازم تردمیل

خرید تردمیل مکانیکی | فروش تردمیل بدون موتور | قیمت تردمیل مکانیکی

تردمیل مکانیکی یکی دیگر از انواع تردمیل ها می باشد که به آن تردمیل مگنتی هم گفته می شود که تفاوتی که این تردمیل های بدون موتور با سایر تردمیل ها دارند مصرف برق آن ها می باشد، چرا که تردمیل های مکانیکی مصرف برق ندارند و با توجه به وزن و قدرت بدنی شما قابل تنظیم می باشند.

اما تردمیل های بدون موتور چگونه کار می کنند؟

تردمیل های مکانیکی موتوری ندارند که به واسطه موتور به راه بیوفتن و این کار به عهده خود شما می باشد و شما می بایست این نوع تردمیل های خانگی و باشگاهی را به راه بیاندازید.

حرکت این تردمیل ها بدین گونه است که شما می بایست تسمه این تردمیل ها را به حرکت دراورید و این تردمیل ها شروع به حرکت می کنند و با توجه به قدرت و شتاب شما، سرعت و شتاب می گیرند.

هرچه شما تند تر بدوید این تردمیل ها هم سرعت بیشتری می گیرند.

تردمیل های مکانیکی باید از امنیت بالایی برخوردارند و می بایست هنگام استفاده تمامی نکات ایمنی را رعایت کنید چرا که این تردمیل ها دکمه توقف هم ندارند.

قیمت تردمیل های مکانیکی | قیمت خرید تردمیل بدون موتور

قیمت تردمیل های مکانیکی موجود در بازار با توجه به برند و امکانات و قدرت متفاوت، قیمت های متفاوتی دارند. بهترین تردمیل های مکانیکی را می توانید در این بخش از فروشگاه لوازم ورزشی و باشگاهی بنزفیت بیابید.

تردمیل های مکانیکی ارزان

تمامی تردمیل های موجود در فروشگاه تجهیزات ورزشی بنزفیت با ارزانترین قیمت بازار قابل عرضه به تمامی مشتریان گرامی می باشد.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()